hoe komt het dat de boxen ( Philips audiosysteem 5 boxen ) van de pc elke keer als de pc uit is geweest weer helemaal zacht staan!

Heb al gekeken bij instellingen maar daar is niets verandert. Het is zelfs zo erg dat je echt helemaal niets hoort en heel lang aan dat volumeknopje, wat aan een los draadje hangt en op mijn tafel ligt, echt vreselijk lang moet draaien voordat ik wat geluid hoor.
Oja, dit is gebeurt nadat ik deze heb geinstalleerd op mijn pc met windows 7

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

heb je dan geprobeerd om die kabel te verlengen? ( omdat deze los hangt.) zo ja dan zal dat het probleem wel zijn, de weerstand waarde zal teveel zijn toegenomen. ik zou dat eerst maar eens na kijken.
en anders je hebt wel de juiste drivers geïnstalleerd??