ik krijg om de halve minuut op mijn laptop het volgende schermpje, csrss.exe werkt niet meer

Het is gewoon zeer hinderlijk, verder funcioneert alles naar mijn weten gewoon, iemand enig idee wat dit is en hoe ik het verhelp ? dankje (:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

wat MrYellow zegt klopt inderdaad!!
Ik weet niet of je ze al had maar toch plaats ik ze voor de zekerheid 5 programmaatjes om virus / spyware uit je pc te scannen en te verwijderen!! (zie bron)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Csrss.exe is een Microsoft Client/Server Runtime Server Subsystem van Microsoft Corp en onderdeel van Microsoft Windows Operating System. Deze taak is een belangrijk en vereist onderdeel van het Windows Operating systeem
Het is een essentieel subsysteem dat ten alle tijden moet worden uitgevoerd. CSRSS is verantwoordelijk voor de console windows, het creëren en / of verwijderen, en de uitvoering van sommige delen van de 16-bits virtuele MS-DOS-omgeving.

Jij bent besmet denk ik door een Internet worm : W32.Chod.D
http://www.virusalert.nl/?show=virus&id=1065&name=W32.Chod.D ( voor info )

--> W32.Chod.D is een worm die een achterdeur opent en gebruik maakt van MSN-messenger om zichzelf te verspreiden. De worm verlaagt de veiligheidsinstellingen op de getroffen computer en blokkeert de toegang tot verschillende websites.

Dus je zou je computer kunnen laten scannen.