hoe koop ik iets bij de itunes store met 'click and buy'

Ik kom dus bij een apple ID informatie pagina aan in itunes, daar click ik 'o Click and buy' aan, dan op ga door, bevestig ik via de click and buy site en dan word ik weer terug geworpen naar itunes het zelfde scherm

iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk heb je je aankoop dan al aangedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet je eerst inschrijven bij Click and buy,ze moeten wel je gegevens hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al gedaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan moet je zorgen dat je ingelogd bent/blijft bij click and buy en dan moet je zonder verdere problemen kunnen kopen, je account bij itunes moet kloppen met click and buy