kehb mezelf toegevoegd op msn en nu sta ik op online ma met een streepje andere zien precies hetzelfde en kan niet deblokkeren ofzo hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien kan je topic titel wat korter?
En misschien moet je het even iets duidelijker uitleggen wat je probleem is in de beschrijving.

Antwoorden (1)

als je dat weg wil hebben moet je ff blocken en weer unblocken! voor de rest weet ik ook nog steeds niet waarom msn het doet ik heb me er zelf nooit in verdiept

Toegevoegd na 31 seconden:
BTW wat wel kan zijn is dat het door msn plus komt