Hoe krijg ik muziek van mijn CD's op mijn mp3 speler

Ik kan wel een Cd thuis uit de kast naar mijn computer kopiëren. Op de computer doet hij het dan ook prima. Als ik dit bestand kopieer naar mijn mp3 speler herkent deze het niet als muziek, het is ook nog groot, 3 Mb per nummer en er staat achter .mp4 (type mp4 video?). ik heb ook nog andere achtervoegsels gehad maar slaag er dus niet in iets zo te kopieren dat de mp3 het aan kan.
Help (maar wel een leken jargon graag)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je hem met windows mediaplayer afspeelt kun je de cd bovenaan'''ripppen'' je kan dan aangeven welke nummers je wil hebben geript. Als je dan naar je muziekmap van je eigen pc gaat dus degene die windows aanmaakt, kun je daar de nummerws vinden in een map die hetzelfde heeft als de cd. Via die map kun je ze dan overzetten op de mp3 speler. Veel suc6 ermee.

Dat komt omdat een cd een ander bestandformaat gebruikt. In Windows Media Player kun je een cd 'rippen', dat zit in één van de tabjes bovenaan. Verder wijst het zich vanzelf.

Rip je de cd? of kopiëer je de bestanden naar je mp3 speler? Je MOET hem namelijk rippen met een muziekprogramma zoals windows media player. daarna kun je ze kopiëren naar je mp3 speler. als je het het nog steeds niet doet moet je de ripinstellingen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100