Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het filmpje van de volgende link op mijn hyves plaatsen?

Ik heb een prachtig filmpje met uitgijbloopers gezien, maar er staat geen gadget-link bij. En ik wil hem zo graag op hyves zetten.

Zie eerst ff ": http://www.dumpert.nl/mediabase/807741/7b28f6ae/het_was_glad_in_lelystad.html

Ja, hij staat ook op youtube, maar dan met een irritant achtergrond-muziekje!

En op dumpert.nl is de achtergrond-muziek nu juist zo leuk!

Wie o wie kan me helpen dat ik het als een gadget op mijn hyves kan plaatsen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bij mij lukt het ook niet, ook niet op facebook, zal iets verkeerd doen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Is niet zo moeilijk, downloaden van dumpert en uploaden naar hyves.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
misslobe
15 jaar geleden
hoe dan???
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe dat moet is al zoveel keer gevraagd, kun je beter even in het zoekveld invullen.
capthavoc
15 jaar geleden
ik denk dat dit de enige oplossing is voor filmpjes van deze site
het code knippen en plakken werkte niet, heb ik ook even geprobeerd.
de makkelijkste manier op filmpje te downloaden is via realplayer daar zit ene download knop bij
de gratis versie werkt hier ook prima
en daarna filmpje uploaden naar je youtube account
misslobe
15 jaar geleden
Oke dankje capt, maar wil eerst nog even horen van azarty hoe makkelijk het wel niet is.... Ik vind het niet zo snel hier op GV.nl..........
misslobe
15 jaar geleden
Maaruh capt, ik heb inderdaad realplayer gedownload.... hoe nu verder? Hoe kan ik met de link http://www.dumpert.nl/mediabase/807741/7b28f6ae/het_was_glad_in_lelystad.html het filmje hierop up/downloaden? Hoop dat je me kunt helpen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoi misslobe, ik doe het altijd met onderstaande addon, werkt feilloos.
Als je het filmpje binnen hebt kun je hem direct uploaden naar hyves, net als je met een foto doet. Dus geen linkje van youtube. https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/3006/
misslobe
15 jaar geleden
Dankuuuuuuuuuu!

Andere antwoorden (1)

Als je naar je gadget gaat bij Hyves staat er toevoegen. En dan moet je het bij 'Code' invullen je site. En anders moet je je filmpje op Youtube zoeken of anders zelf erop zetten. Maar ik heb het vroeger zo wel gedaan en dat deed het gewoon. En kijk bij je filmpje of je het kunt delen er staat nu bij alles haast Twitter en Facebook en misschien ook Hyves.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing