AKAI platenspeler met USB aansluiting met software audacity gekocht, kan dat samen met windows 7 ons lukt het niet

is de software van audacity ook geschikt voor windows 7
zo nee wie weet dan een andere oplossing.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.4K

Het beste antwoord

Ik denk dat ze een oudere versie meeleveren, momenteel ondersteunt alleen versie 1.3.12 Beta Windows 7.
Hier, http://audacity.googlecode.com/files/audacity-win-unicode-1.3.12.exe is de juiste download.
Audacity is open source dus gratis.

Als je bestanden in MP3 wilt opslaan moet je de Lame encoder nog installeren, standaard kan Audacity dit niet.
Hier, http://audacity.sourceforge.net/help/faq?s=install&item=lame-mp3, staan alle instructies hieromtrent.

Werkt prima bij mij in Windows 7
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij wel. Ik gebruikte gratis versie van audacity en die werkt prima onder Windows 7, 64 bit.
Ik had wel een nieuwe versie moeten downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vader heeft windows 7 op de pc, en die gebruikt regelmatig audacity. Ik denk dat je goed moet kijken welke versie je download.
Kimath
13 jaar geleden
ja is ook geschikt voor windows 7.
er staat ook een beta versie op de audacity website.