Het kan zelfs gratis met HTML-Kit voor MS Windows maar er zijn er meer. Als je Linux gebruikt is Bluefish een absolute aanrader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk geef je het antwoord zelf toch al????
Ik denk altijd maar: kwaliteit betaal je. Dus als iemand heel goedkoop is zal dat wel een reden hebben.
Een heleboel kan je zelf, ligt eraan hoe ingewikkeld je het wilt maken.
Als je googled vind je goeie die ook voorbeeld websites hebben. Daaruit kan je dan een keuze maken. En hoe duur het wordt: ligt er weer aan wat je wilt.
Belangrijk is dat je goede afspraken maakt over het up-to-date houden van de website. Er zijn designers die voor een prikkie een website maken en daarna veel vragen om deze bij te houden (daar kom je later dan pas achter).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De goedkoopste webdesigner ben je zelf, anders kun je op Marktplaats zat mensen vinden die zich aanbieden, vaak vermelden ze een portfolio dus dan kun je hun werk direct bekijken en beoordelen.

Vaak kun je ook een dealtje maken, laat ze adverteren op jouw pagina, dat genereert voor hem/haar ook klanten dus dan snijdt het mes aan 2 kanten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens naar site's zoals dahlfans.nl en 112-gouda.nl, als je op zoek bent naar zo iets, neem dan eens contact met me op.
via persoonlijk berichtje ofzo.