Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak ik mijn youtube video,s in slow motion?

graag in stapjes

Toegevoegd na 1 dag:
reactie op Bamischijf

Ik gebruik geen bewerkings programma.

Toegevoegd na 1 dag:
gebruikt Bamischijf de betaalde of gratis versie?
want op (zie link) zeggen ze dat de GRATIS versie het maar 30 dagen duurt.
http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-a-y-x-y-n.htm

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
790

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat hangt er vanaf welk programma je gebruikt om je video's te bewerken. Als je mij verteld welk programma je daarvoor gebruikt kan ik je misschien ver op weg helpen :P

Zelf gebruik ik Sony Vegas (Pro 9.0) maar als je een ander programma gebruikt kan ik wel even voor je googlen.

Toegevoegd na 19 uur:
Je zult wel een bewerkingsprogramma moeten gebruiken, anders is het onmogelijk :)

Toegevoegd na 19 uur:
Ik gebruik zelf de betaalde versie, maar met de trial-versie kan je het ook doen. Het enige nadeel is dat je dan maar 30 dagen hebt, maar als het eenmalig is zou dat geen probleem moeten zijn.

(Als je een beetje ervaring hebt met torrentsites zou je ook de hele versie 'illegaal' kunnen downloaden)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Video’s versneld en vertraagd afspelen kan ook in Media Player. gebruik de toetsencombinaties: Ctrl+Shift+G (snel), Ctrl+Shift+N (normaal) en Ctrl+Shift+S (langzaam).
In Nero heb je dezelfde mogelijkheden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding