Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Het lijkt mij geweldig om mijn dagelijkse boodschappen op internet te bestellen, en 2 minuten later door de supermarkt via buizenpost te ontvangen.
Het zal vast te maken hebben met het prijskaartje dat eraan hangt. Zo zal ook voor distributiecentra de aanleg het grootste financieele struikelblok zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een hoge storingsgevoeligheid is een van de belangrijkste oorzaken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat UTP-kabel (een netwerk) goedkoper en betrouwbaarder is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buizenpost beperkt zich tot intern binnen een gebouw of nabijgelegen gebouwen en nu er elektronisch gegevensverkeer en -opslag wordt gebruikt is dat gemakkelijker en goedkoper, omdat je ook minder papieren dossiers hoeft aan te leggen en aan te houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, paard en wagen zijn ook al zo goed als verdwenen, de telex werkt bij ons al jaren niet meer en kaarsen gebruiken we alleen nog met de kerst.
Dit heet vooruitgang......
Toch, in enkele service centraas (zo als b.v. de Mediamarkt) wordt tussen het service center en klanten service nog wel eens buizenpost gebruikt, gezien hier hardware copies (factuur van de klant zelf) verzonden moeten worden van de ene naar de andere afdeling, voor de rest gebruiken we de PC voor elektronisch data transport, makkelijker, sneller, betrouwbaarder, goedkoper en veeeeel minder lawaai.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
binnen kantoren en bedrijven wordt het nog steeds gebruikt en aangelegd
bij m'n vorige werkgever heb ik het zelfs als werk gedaan
want papierwerk blijf je altijd houden binnen een bedrijf
alleen niet meer zo openbaarlijk als voeger bij een V&D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding