Hoe brandt ik een gedownloade film die in verschillende files in een map zit?

Ik heb een film gedownload.
Ik heb nu de map video_ts met daarin. 2 .iso bestanden met de naam video_ts en vts_01_0
En 5 .vob bestanden met de naam vts_01_1 tot en met vts_01_5
en 2 bup bestanden genaamd video_ts.bup en vts_01_0.bup.

Toegevoegd na 18 minuten:
Maar welke bestanden moet ik branden.
Moer ik er een paar selecteren of gewoon die hele map branden.
Want ik heb net een dv in mn pc gedaan en die had ook zo een video_ts map

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Alle bestanden uit je video_ts map moeten in de video_ts map in het brandvenster.

Antwoorden (3)

Met de meeste brandprogramma's (b.v. NERO) kun je video-dvd's branden. Je kunt dan de video-map gewoon naar het brandvenster slepen en branden....

Toegevoegd na 3 minuten:
Hier kun je lezen hoe het met imgburn moet:

http://www.filmbranden.nl/handleidingen/40-video-ts-en-audio-ts-mappen-branden-met-imgburn.html
rose
13 jaar geleden
Je kan het doen met Imgburn en de bestanden kunnen via imgtool omgezet worden naar een iso bestand.
Op binaries4all staat uitgelegd hoe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ze als image wegbranden met bijvoorbeeld nero, imgburn of alcohol 120%