Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een zeer gebruiksvriendelijk programma om online een fotoboek te maken en je je eigen pagina indeling kan maken?

Ik moet een online fotoboek maken, dat ik thuisgestuurd kan krijgen. Ik heb zeer veel verschillende foto's, ik wil zelf per pagina de indeling kunnen bepalen: hoeveel foto's erop komen en hoe groot.
Ik heb dit nog nooit eerder gedaan en ben een beetje een digibeet, dus het moet ook nog een zeer makkelijk, gebruiksvriendelijk programma zijn.
Wie heeft de ideale tip? Graag uit eigen ervaring en met enige uitleg!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik gebruik het programma van Dixon. Het voldoet aan je eisen. Heel gebruiksvriendelijk en een mooi resultaat. Je moet het programma downloaden en krijgt dan een goede uitleg hoe het werkt. Probeer eerst wat te oefenen en je zal snel merken, dat het heel eenvoudig is. Ik wilde het eerst via de Hema doen, maar vond deze niet gebruiksvriendelijk. Heb inmiddels al een aantal mooi boekjes gemaakt hiermee.

Succes!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Volgens mij kan je op onderstaande link meer uitleg vinden en de software gratis downloaden voor het maken van een fotoboek
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Persoonlijk vind ik de hema en de albert heijn erg makkelijk en gebruiksvriendelijk. Enige uitleg is lastig, het is gewoon een kwestie van downloaden, installeren en uitproberen. Wij hebben er ook verschillende uitgetest, maar deze 2 vonden we beiden het makkelijkst en had een paar hele mooie fotoboeken tot gevolg.

Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, dat kan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wat ik ook mooi vind bij deze boeken is dat je (als ze van voldoende kwaliteit zijn tenminste) foto's kunt uitsmeren over de volledige pagina (of 2) en daar dan weer kleinere fotootjes in kunt zetten. echt super!
Ik maak altijd gebruik van de software van Henzo. Gebruiksvriendelijke software en het mooie is dat je ook een foto op de voorkant van het boek kunt zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kan je hier ook je eigen indeling maken, dus zelf bepalen hoeveel foto's je op een pagina wilt en hoe groot?
Al die programma's zijn tamelijk gebruikersvriendelijk en zeker ook gemaakt voor mensen die zichzelf tamelijk digibeet noemen.

Deze komt goed uit de testen: Webprint.

Het voordeel van deze vind ik dat je hiervoor geen software hoeft te downloaden. Je werkt rechtstreeks op het internet, dus je kunt er ook nog eens op een andere computer aan werken.
En dat kan handig zijn als je hulp wilt van iemand anders met een pc.

Maar: je moet het zelf even proberen.
Met dat webprint kun je naar hartelust oefenen.
Als het niet bevalt dan kun je alles weggooien en heb je geen ongewenste software op je pc.

Niet bang zijn, gewoon lekker er mee spelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier vind je tips fotoalbum maken:
http://www.tipsfotoalbummaken.nl/

Met een aantal programma's en de beoordeling er van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, ik heb nog maar eenmaal met zoiets gewerkt en heb daarvoor de HEMA gekozen. Een vriendin had een beel van een fotoboek gemaakt.

Het is inderdaad niet moeilijk, en hun programma begeleidt van stap tot stap.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op www.blurb.com, heel veel mogelijkheden, fantastische kwaliteit en heel gebruiksvriendelijk. Zeker een aanrader
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing