Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik ben 75 jaar en heb mij het boek "VISUELE STAPPENGIDS VOOR WINDOWS 7"van VISUAL STEPS www.visualsteps.nl. Alles staat heel klaar uitgewerkt, want ik ben er ook mee begonnen in september 2010.en ben er al goed mee weg
Succes
DYNAH
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Is dat een probleem als je 69 jaar bent ga gewoon naar de winkel en koop een boek over windows 7
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Vele zijn geschikt, maar voor "dummies"is een reeks die het echt duidelijk uitleggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
windows 7 voor dummies

ik heb het boek niet gelezen maar mijn ervaring met andere dummie boek is dat ze zeer helder en duidelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is het boek 'Computeren met Windows 7 voor senioren' iets voor jou? Op onderstaande site kan je meer informatie vinden over het boek. Normaal gezien zal het in de betere boekhandel wel te koop zijn.

Je hoeft echter geen boek te kopen. De tweede link is een site met een zeer uitgebreide en duidelijke cursus over Windows 7. Helemaal gratis!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing