Msn valt uit kunt u helpen?

Als ik 5 minuten bezig ben met msn;of langer.
Komt er ... rapport verzenden/rapport niet verzenden
als je op 1 van de 2 klikt valt msn helemaal uit
dan moet je msn weer opnieuw opstarten

heeft u een oplossing

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

het beste wat je in dat soort gevallen kunt doen is msn opnieuw installleren.
Daarvoor moet je eerst msn deinstalleren. Download dan de nieuwe msn dan hier:
http://explore.live.com/windows-live-essentials
installeer deze, en hoogstwaarschijnlijk is het dan opgelost!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan msn deinstaleren door naar configuratiescherm te gaan en dan bij software verwijderen kijken msn (live messenger) dan verwijderen en dan opnieuw instaleren door naar de site van msn te gaan!.