Ad served by Netbits...waarom komt die site steeds in beeld en hoe kom ik daar vanaf?

Als ik de pc aanzet en wil een site bezoeken krijg ik vaak een site tezien die ik helemaal niet opzoek.Onder in de balk staat dan "Ad served by Netbits".Hoe kom ik hier vanaf?Ik heb geen virus want ik heb mijn antivirusscanner laten lopen en hij vindt niks.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het hoeft ook geen virus te zijn, meestal is dit de oorzaak van spy/malware. Voer een malware/spyware scan uit en verwijder de tijdelijke bestanden van de browser.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Verwijder de Cookies en de browser Geschiedenis.
Het is mogelijk dat het daar aan ligt.

Het verwijderen doe je als volgt (in Internet Explorer):

- Klik in je internet browser op Extra
- Vervolgens op 'Browsegeschiedenis verwijderen...'
(dit venster kun je ook oproepen door Ctrl + Shift + Del in te drukken)
- Vink 'Cookies' en 'Geschiedenis' aan.
- Klik op 'Verwijder'
- Klaar!

In Mozilla Firefox:

- Klik bovenaan op 'Extra'
- Vervolgens op Privégegevens opruimen
(of ook Ctrl + Shift + Del)
- Vink 'Navigatiegeschiedenis' en 'Cookies' aan.
- Klik op 'Privégegevens nu opruimen'
- Klaar!

Hopelijk is hiermee het probleem opgelost!!