Helderheid nog lager zetten op iMac

Op de iMac kan ik de helderheid al wel omlaag zetten door de toets op het toetsenbord. Alleen zou ik het zeker 's nachts nog lager willen zetten, maar ik zit al op het minimum!

Het programma Nocturne, waarmee je alles zwart wit wil maken ken ik al. Maar daarmee kan ik niet de helderheid van mijn beeld niet nog meer verlagen.

Hoe kan ik dit wel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Onder het appeltje vind je het menu Systeemvoorkeuren, in de rij ' hardware' zie je 'beeldschermen'. Daar kun je de slider voor helderheid helemaal naar links zetten. Dan wordt het behoorlijk donker.
Dit is wel gekoppeld met de toetsen voor helderheid, dus ik vrees dat het niet nog donkerder wordt. Je kunt wel als schermachtergrond een donker plaatje kiezen.