hoe kan je de pagina vernieuwen knop f5 aanzetten ?

bij mijn oude pc kon ik gewoon de pagina vernieuwen met de f5 toets,
sinds ik een laptop heb kan dat niet meer, ik moet het nu persee met de muis doen.
kan je dat ook aanzetten bij een laptop ?
ik heb een nieuwe laptop, ongeveer 2 maanden oud nu

13 jaar geleden
29.1K

Het beste antwoord

Probeer anders CTRL+F5

Toegevoegd na 2 minuten:
"Het kan voorkomen dat de -toets op uw toetsenbord niet reageert. In dit geval zou u kunnen proberen of de -toets wel werkt. De -toets heeft immers dezelfde functie als de -toets. Mocht dit niet werken, controleer dan het volgende:

Op bepaalde toetsenborden is een knop aanwezig voor het blokkeren van de -toetsen (FN). Door deze knop eenmaal indrukken / uitschakelen activeert u het gebruik van de -toetsen, waarna u weer gebruik kunt maken van de -toets of -toets."

Toegevoegd na 4 minuten:
Vergeet dat stukje over de F2 maar, dat gaat specifiek op voor Exact software, maar dat stukje over de FN toets kan wel weer heel nuttig zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb ook een laptop volgens mij moet je de Fn knop indrukken tegelijkertijd met de F5 knop.