Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hey ik wil mijn xbox 360 ombouwen en heb iemand gevonden die zegt dat ik als ik het bij hun laat ombouwen nog steeds online kan spelen. Klopt dit?

Zie hier: http://computers.tweedehands.net/xbox-360/ombouw-xbox360-veilig-weer-online-spelen-utrecht.html

Er staat op dat ik online kan blijven spelen, maar ik heb zo mijn twijfels.

Ik wil weten wat jullie denken. Als je het weet dan ook graag. Zouden jullie er alstublieft achter kunnen zetten of je het denkt of weet?

Bedankt in ieder geval :)

Toegevoegd na 3 minuten:
Kan je de PS3 ook laten ombouwen en online blijven spelen?

Toegevoegd na 2 dagen:
Kan ik dan alleen met originele spellen online of ook met gekopieerde?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
933

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dit is inderdaad mogelijk, komen ze er echter achter wordt de xbox en je account enzo definitief geblokkeerd.

De PS3 is ombouwen nog niet mogelijk, die techniek hebben ze nog niet uitgevogeld (tenminste 2 maanden geleden nog niet)
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Dat kan ja, maar dat ligt volgensmij ook aan het spel.
Originele spellen moet je nog gewoon online kunnen spelen, en sommige gedownloade spellen ook.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is komen ze er achter doordat de kopie die jij (zou) gebruiken een soort van licentiecode oid heeft, maar die kopie is dus ooit van een orgineel spel gekomen waarvan die licentiecode van allang in gebruik is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding