Ik denk van wel;
Als ik 's middags even tijd heb ga ik naar: nieuws.nl of nu.nl en daar staat al het nieuws om de paar minuten upgedate! Als ik moet wachten tot de krant er is of tot ik 's avonds naar het nieuwsbericht kan kijken krijg je toch minder nieuws en ook minderrecent.
Oftewel het is veel makkelijker om aan nieuws te komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of het verbeterd is (op gebied van kwaliteit) weet ik niet. Wel is het enorm versneld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het nieuws is door dit medium sneller en te allen tijde voor ons beschikbaar. Maar het verandert het nieuws niet!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de verspreiding van het nieuws is door internet zeker verbeterd. we kunnen van alles á la moment opzoeken en je kunt je op nieuwssites abonneren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk van wel, als je iets wilt weten tik je het in bij google en je hebt (meestal) het antwoord. Verder kun je kranten online lezen, het journaal terugkijken dus ik denk van wel. Maar ook weer niet want, er is ook een hoop onzin te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker, vooral als je in het buitenland woont en van je alles op de hoogte wil houden, van nieuws tot sport is het een 'super media'.

Toegevoegd na 4 uur:
Sorry..maar het moet zijnen je van alles op de hoogte wil blijven, etc.(kan zien dat ik in een land woon waar ze van rechts naar links schrijven) haha