Hoe kan ik voor mijn slechtziende man elk spel groter op mijn scherm krijgen

Mijn man speelt graag kaartspelletjes (ontspanning) bij Microsoft maar het is eigenlijk te klein om te kijken ,heeft iemand een oplossing ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Beste, In antwoord op je vraag kan je man die slechtziend is misschien baat hebben met een vergroot programma. Mijn moeder is zelf ook (zeer) slechtziend en zij maakt gebruik van Fatbits (een vergrootprogramma uitgegeven bij Digitalmantra), en gratis te downloaden ! Het programma is zeer stabiel te noemen en kan zeker een goede hulp betekenen voor uw man ! Voor meer info over dit onderwerp zie de hiebijgevoegde linken !! Veel plezier ermee. Mvg, Karel8158

Heb je het wel eens geprobeerd met leesbrillen van verschillende sterktes? Een leesbril is ook niet meer dan een vergrootglas. Laatst bij de oogarts geklaagd dat ik de tekst op TV niet meer scherp kon lezen. Heb normaal leesbril +2,5 Antwoord oogarts, probeer een leesbril +1. Het probleem was onmiddellijk opgelost. Succes!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100