Als je in het spel farmville zelf zit klikken op add neighbors.(boven in, naast play) Dan krijg je de hele lijst met neighbors te zien. Zoek degene op die je wilt verwijderen en klik op remove as neighbors.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je moet wel even naar beneden scrollen in je neighbors lijst. Je krijgt nl eerst de mensen te zien die je nog kan uitnodigen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke dankje :-). Ben ik blij mee. Plus 1.

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat de enige optie is om de persoon te verwijderen van Facebook.
Aangezien die daar de link vandaan haalt dat jullie vrienden dus neighbours zijn.