Hoe laat je de gadgets met vista op je bureaublad staan?

Ik heb vista op mijn computer en je kan dan gadgets op je bureaublad zetten rechts boven in. Bijv. agenda en een klok. Elke keer als ik opnieuw opstart zijn ze weg. En ik wil gewoon dat ze daar blijvend staan. Waar kan ik dit instellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

U bedoeld het gebruik van de sidebar:als deze zichtbaar is klik u daar met de rechter muisknop,ga dan naar eigenschappen en dan bovenaan het vakje sidebar opstarten bij windows aanvinken

Toegevoegd na 6 minuten:
ps op een leeg plaatsje klikken
fremar
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar mijn sidebar is niet zichtbaar. Dat is ook een probleem. Kan ik dit niet ergens bij een progamma instellen, net zoiets waar ik mijn achtergrond kan wijzigen. Ik weet even niet hoe dit. Voorkeuren ofzo?
Ik kan daar nergens vinden over gadgets.
fremar
13 jaar geleden
al onder de startknop bij zoek opdrachten gezocht:daar sidebar invullen en dan zou u bovenaan het progamma moeten krijgen :daar dan op dubbelklikken en dan zou de sitebar zich rechts op uw bureaublad moeten openen en dan verder zoals in mijn antwoord