is http://www.swoggi.nl betrouwbaar?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Op dit moment wordt hier een iPad Wifi 3g verkocht. De huidige bieding staat op 51,18. Van wat ik heb gezien gaat de prijs gemiddeld zo'n 2 cent per keer omhoog. Dat betekend dat er al zo'n 2600 euro betaald is voor beidingen op een iPad die nog niet eens verkocht is. Oftewel, de verkoper verdienen 4-5 tot misschien wel 10 keer de werkelijke waarde aan dit product. Als de verkopers zoveel extra verdienen kost dit de kopers dus zoveel extra. De ene persoon die geluk heeft kan dit product uiteindelijk voor minder dan de marktwaarde kopen. Maar dit is de uitzondering. Vergelijk het met een loterij. Er zijn tot nu toe dus zo'n 2600 lootjes verkocht voor die iPad en niemand heeft nog het recht gewonnen deze iPad te kopen. Oftewel, een slechte winkans, en als je eenmaal wint moet je het product ook nog kopen ipv dat je het product zelf wint. Betrouwbaar? Ongetwijfeld, het verdien model hierachter is zo goed dat ze je niet meer hoeven op te lichten als je eenmaal met ze in zee gaat. Je betaald namelijk al meer dan genoeg om mee te doen. Een goed idee voor jou? Nee, dat zeker niet. Begin er niet aan.

Voor zover ik weet, is deze veiling betrouwbaar. Het kan je echter wel veel geld kosten. Je moet vooraf bied-tegoed kopen, en dat ben je dus sowieso kwijt, of je een bepaald product nu wint of niet. De truc is, dat er altijd een heleboel mensen bieden - want de aanbiedingen zijn meestal echt goedkoop. Er zijn dus vele, vele bieders - en slechts één daarvan wint het product. Die ene persoon heeft dan heel goedkoop een mooi product in handen. Alle andere bieders zijn hun geld kwijt. Het is dan per keer wel niet zoveel, maar als je van de 30 producten waarop je biedt, er één wint, ben je toch mooi 29 keer je geld kwijt. Zonder dat je het merkt, heb je dus in feite 30 keer zoveel voor je product betaald als je denkt... Jij bent heel tevreden, want die ene keer heb je een koopje in handen. Je vergeet dat je de overige 29 keer je geld kwijt bent geraakt zonder er iets voor terug te zien. Daar leven ze van. Daar raak jij je geld aan kwijt. Maar "onbetrouwbaar" wil ik dat niet noemen. Ze zijn heel open in hoe hun systeem werkt. Je kunt dit dus gewoon zelf bedenken. Je zou kunnen zeggen dat je er op een slimme, maar heel betrouwbare, manier wordt ingeluisd.

ja deze site ziet er goed uit en daar zou ik wel iets durven kopen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100