Hoe kan ik toch naar mijn bureaublad als de opstart niet verder gaat dan verifying dmi pool data?

Nadat mijn pc was uitgeslagen door een virus komt ie niet verder. Ik wil het virus verwijderen.

Toegevoegd na 47 minuten:
Ik ben windows opnieuw aan het installeren nu.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Windows opstarten van je rescue disk. Die heb je toch wel gemaakt, hoop ik?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je tijdens het opstarten op f8 drukt kan je opstarten in de beveiligde modus.dan kan je via systeemherstel terug gaan naar een datum dat alles wel goed werkte.

veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De boodschap die je ziet komt uit je BIOS. Dat betekent dat Windows in het geheel niet wordt opgestart. Als je verder geen foutmeldingen ziet, dan denk ik aan een hardwarematige fout. Er is iets kapot. Misschien wel je harde schijf.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kan niet vanuit mijn bios veilig opstarter?
escape
13 jaar geleden
Nee. Er valt niets op te starten op deze manier.