Kan je op Youtube een rijtje maken met nummers die je wilt beluisteren?

Ik wil bijvoorbeeld 10 liedjes achter elkaar horen, zonder dat ik ze de hele tijd aan hoef te klikken (achter elkaar door dus). Is dat mogelijk? NB: Ik heb een account op Youtube

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.5K

Het beste antwoord

Ja, je meldt je aan, zoekt de video, en klikt eronder op: "Toevoegen aan" en kies dan voor Favorieten of maak een apart lijstje (als je bijvoorbeeld verschillende lijstjes wilt maken).
Als je eenmaal een paar nummers in je favorieten hebt, kun je die lijst laten afspelen (rechts onderaan kun je op het pijltje klikken zodat je je lijst kunt zien, en ook kunt kiezen voor random afspelen en automatisch afspelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt je liedjes in Favorieten zetten of in Wachtrij of je maakt een Afspeellijst die je zelf een naam geeft. Om dat laatste te doen klik je onder de video van je keuze op Toevoegen aan en vul je de naam in het vakje Nieuwe Afspeellijst in. Afsluiten met enter en je lijst bestaat al met die video als eerste. Wil je meer nummers in die lijst dan zoek je die stuk voor stuk op en telkens klik je weer op Toevoegen aan en dan op de naam van je lijst. Er verschijnt dan de mededeling dat het nummer is toegevoegd. Leuk werk. Ik heb al talloze afspeellijsten met honderden nummers. Maximum kun je in een lijst 200 nummers plaatsen.