Is er een goede micropayment aanbieder met wereldwijde dekking?

Voor een website waar bezoekers mensen uit alle landen op zouden kunnen komen, wil ik een micropayment hebben.

Internationaal moeten mensen eenmalig kunnen bellen, zodat ze toegang krijgen tot de volgende pagina.

Maar is er een goede aanbieder die wereldwijde dekking heeft?

Ik heb deze al bekeken:
- Eurobellen is alleen voor NL, BE en UK
- Mollie is voor 9 Europese landen
- Mobilemoney is maar voor 17 landen
- Daopay vraagt 1000 euro registratiekosten

Nu kom ik er via Google nog wel meer tegen, maar daar wordt soms helemaal geen informatie gegeven in welke landen ze actief zijn of ziet er niet betrouwbaar uit.

Dus weet iemand een goede micropayment aanbieder die de service in zoveel mogelijk landen op de wereld aanbiedt en waar je niet zelf hoeft te betalen? En voor particulieren beschikbaar is (dus niet dat je een bedrijfsnaam op hoeft te geven)?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik bedoelde enkel het woord 'bezoekers' of enkel 'mensen' in de eerste zin =P

Toegevoegd na 18 minuten:
- TargetPay biedt ook maar 11 landen aan, de meeste uit Europa.

En ik moet me eenvoudig kunnen registreren, geen zin om een contact formulier in te vullen en dat ik gebeld moet worden om informatie door te geven enzo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Denk dat zaypay.com het beste aan je wensen voldoer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moet nog kijken of deze wat is, maar je was de enigste die een antwoord gaf. Bedankt voor je antwoord!