Weet iemand het goedkoopste inkt voor de printer?

Hee

Ik wil graag het goedkoopste inkt voor printers kopen.

Maar welke inkt is dat?

En waar kan je die kopen?

Wel beetje mooi.

Bedankt alvast ;)

Jonna.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (8)

Kijk op een markt bij jou in de buurt .
Daar staan altijd wel mensen die de oude patronen weer vullen .
En die zijn helemaal niet duur .
Voor 10 a 15 euro heb je de oude patronen weer gevuld
en het is goede kwaliteit inkt .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook effe kijken bij de Handyman en heb een link voor je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Handyman ,kan je goedkope inkt kopen (Uw patronen gewoon meebrengen ....worden ter plaatse gevuld)
Weet niet of die keten ook in Nederland is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij refill ben je onder de 7,50 klaar geheel gevuld kleur en zwart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb heel vaak verschillende goedkope inkt geprobeerd voor mijn printer.
Maar uiteindelijk ben je duurder uit.
De eerste print/kopie kwam er niet mooi uit, dus moest ik het nog een (paar) keer proberen.
Als tweede waren de kleuren minder mooi.
En heel vaak deed 1 kleur het niet goed.
Dus ben uiteindelijk toch maar over gegaan naar de orginele inktpatronen.
En ik merk nu dat ik veel langer met het inkt doe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kan je geen preciese link geven omdat ik niet weet welke inkt je precies bedoeld

Maar deze is echt 1 van de beste sites die je kan gebruiken om producten in de prijs te vergelijken

http://tweakers.net/pricewatch/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
By de Action hebben ze inkt voor ongeveer 3euro. om zelf te vullen.Je haalt de inktpatronen eruit,kyk goed welke kleur er gevuld moet worden en ziet bovenaan een soort rond dicht dopjed,ie moet je met kein boortje of spyker open maken(vraag dat maar aan iemand die handig is,aan je vader of vriend) zodat je de inkt met naald goed kan vullen.Eenmaal gevuld plak je er klein plakbandje over zodat het niet kan lekken,of je laat het zo,als je printer gewoon laat staanwaar hy staaten,zet hem terug,Maak proefafdruk en klaar is kees,voor ongeveer 3euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan welke printer je hebt,
Op marktplaats zijn ook een hele hoop aanbieders van 'nieuwe cardridges' en ze sturen het nog op ook.
Ik koop mijn inkt daar ook altijd, ik was echt niet veel geld kwijt. Het is ook van goede kwaliteit!