Kan ik voor mijn Asus laptop een adaptor van mijn oude Asus gebruiken? Ze hebben allebei als output 19V, maar de oude heeft 3.42A, de nieuwe 4.74A.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Om op te laden terwijl de laptop uit staat kan deze adaptor best functioneren. Ik heb dat zelf ook wel eens gedaan. Voor voeding tijdens het gebruik van de laptop zou je tekort kunnen komen. Gewoon uitproberen, er kan niets kapot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan er wel, als je voeding het begeeft. kan die je moederbord opblazen....dan kan je lap de bak ik.
opladen zou kunnen maar jha dan vergis je je opeens en dan zit je opeens te werken op je lap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het werkt inderdaad! Kan hem rustig urenlang gebruiken zonder dat de batterij leeg raakt. Bedankt.

Andere antwoorden (1)

Nee. Als je oude adapter meer Ampère had gehad dan de nieuwe had het overigens wel gekund, maar nu kan hij niet aan z'n stroom komen.