Hoe kun je een website draaiende houden zonder reclameboodschappen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je een website waarvoor je al betaald? En hoe je inkomsten kunt genereren (zonder advertenties) om de hosting te kunnen betalen? Of bedoel je dat je een gratis website hebt en overal reclame ziet?

Het beste antwoord

Maak een site die veel vaste gebruikers trekt en verkoop die community door aan de hoogste bieder. Verkoop in de tussentijd de content die ze en-masse intikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

heel simpel: neem een hosting pakket waarvoor je moet betalen. Die zijn er al voor maar een paar € per maand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan je hebt gewoon een website en betaald de provider en onderhoud hem verder zelf. Lage kosten dus.
13 jaar geleden
Ligt er aan wat voor website je wilt beginnen, de meeste websites hebben banners etc. als als inkomstenbron. zonder reclame krijg je hier dus geen inkomsten.

Je kan zelf de website kosten betalen (of een subsidie van de overheid krijgen, zeer onwaarschijnlijk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor ca 9 euro per maand bij greenhost heb je vijf domeinen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door de gehele content door bezoekers te laten leveren, en een paar vrijwillige moderators erop zetten om de boel in de gaten te houden, welke het liefst met één maat meten, en niet zo onnavolgbaar zijn, zoals je op sommige sites tegenkomt;-)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kun je laten instellen het is bovendien jou website je kan alles doen wat je wilt