Mijn laptop start heel snel op. Kan het zijn dat als iemand anders dezelfde laptop heeft dat hij langzamer is?

Ik heb de Acer Aspire 7551

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ja hoor als deze persoon veel troep en software wat gelijk wordt gestart waneer je je laptop opstart op zijn laptop heeft staan zal dit de opstart tijd vertragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat is goed mogelijk. Al staat er precies hetzelfde op en zijn ze even oud, dan nog kan de een sneller zijn dan de andere. Sterker nog, al zijn ze net beide op dezelfde manier geinstalleerd, kan de een sneller zijn dan de andere.