Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Bij een printer hoef je je niet zoveel van deze melding aan te trekken. Je printer werkt met een USB 2.0 aansluiting, maar je computer met USB 1.1 in jouw geval. Laat maar zo,
je printer gaat er niet sneller van printen als je dit zou oplossen.
(Lees meer...)
escape
13 jaar geleden
stiena58
13 jaar geleden
maar als ik dat zou willen hoe ga ik dan naar een andere poort?
escape
13 jaar geleden
Er is een kans dat je PC alleen maar USB 1.1 poorten heeft. Dan kun je een insteekkaart kopen met snellere USB poorten. Als je een externe HD wilt aansluiten is dat wel de moeite.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of als je grotere bestande op USB stick zet, of je het leeghalen van je digicam te lang duurd:)

Andere antwoorden (1)

Het heeft inderdaad te maken dat je nu een USB1.1 poort gebruikt. Je beste optie is om 1 van de usb-poorten achterop je computer te gebruiken. Als je dan nog steeds dezelfde melding krijgt, dan is jou computer niet nieuw genoeg. Maar het zou nog steeds moeten werken, alleen wat langzamer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stiena58
13 jaar geleden
ik heb een notebook,geld daarvoor het zelfde?
stiena58
13 jaar geleden
en ja hij werkt inderdaad nog steeds,alleen langzamer omdat het een samengesteld apparaat betreft,volgens het bericht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het geldt nog steeds hetzelfde.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding