Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stuur ik foto's in hoge resolutie

Hoe stuur ik mijn foto's die gewoon bij mijn afbeeldingen staan door via mail in een hoge resolutie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ik zou een account aanmaken bij Dropbox.com (http://db.tt/9qaa7e6) zodat je heel makkelijk de foto's in een gezamenlijke folder kunt neerzetten. De persoon waar je de link aan stuurt kan hem dan direct bekijken en downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de foto's onder je afbeeldingen niet in een hoge resolutie zijn opgeslagen, kan je ze ook niet in een hoge resolutie versturen. Veel mailboxen kunnen maar een beperkte bestands/attachment grootte per mail verwerken. Mocht je veel foto's willen versturen, zonder veel verschillende mailtjes te willen maken, kun je eens kijken bij YouSendIt. Hier kun je ook grote bestanden opslaan die de ontvanger(s) dan kan downloaden.
https://www.yousendit.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dienst als yousendit.com is uitermate geschikt voor het verzenden van grote bestanden. Nadeel van deze specifieke aanbieder is dat je je moet registreren en dat de bestandsgrootte gelimiteerd is, ook al is de dienst dan verder gratis.

Met wetransfer.com kun je hetzelfde, maar hoef je niet te registreren en kun je tot 2GB in 1x verzenden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is de vraag hoe het bestand is.
Via GMail.com lukt het in ieder geval met bestanden tot 15 mb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt tot 300 mb versturen GRATIS met mijnbestand
een nederlandse verzendsite
www.mijnbestand.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding