Hoe kun je dingen kopen via het internet maar zonder visa pass of zo'n brol?

Misschien dat je het kan bestellen en contant betalen? Ja, dat is waarschijnlijk onmogelijk, maar bestaat er een winkel waar je iets kan bestellen en het dan kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je met brol zo'n internetbankier-apparaatje?

Antwoorden (7)

je kunt bij sommige bedrijven iets onder rembours bestellen
dat wil zeggen dat je afrekent aan de postbode

Toegevoegd na 1 minuut:
dit is vaak wel duurder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Betalen bij aflevering aan de bezorger. Dat noemen ze onder rembours.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij ook 1 dan +
Veel winkels online bieden de mogelijkheid om onder rembours te bestellen. Veel in duitsland gebaseerde kledingwinkels sturen de producten onder dezelfde voorwaarden als voorheen bij postorder bedrijven op: in de doos zit een rekening die je betaald als je het product wilt houden. Zo niet, dan stuur je het terug. Dus: Ja. Er zijn zeker opties. Je moet naar de betaalmogelijkheden in hun leveringsvoorwaarden kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik betaal altijd met iDeal, gaat onmiddellijk. De meeste, ik denk wel alle banken werken ermee. Je kan dus a la minute betalingen doen.
Veel bedrijven werken er ook mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik prefereer een site die mij gewoon stuurt en de nota bijsluit. Bij correcte levering betaal ik dan gewoon en indien niet goed geleverd gaat de levering retour (aangetekend ter voorkoming vandiscussie's en separate melding van retour sturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo zou het moeten gaan. Volgens mij is er teveel misbruik van gemaakt. Niet iedereen is even eerlijk als jij wellicht bent.
Er zijn een paar webshops waar je gewoon een nota meegeleverd krijgt als je iets besteld. Die vertrouwen hun klanten.
Ik sluit niet uit dat ze een zwarte lijst hanteren met wanbetalers en die ook delen met anderen.

De meesten willen geen debiteuren risico en vragen OF betaling vooraf (per bank) OF onder rembours (contant bij aflevering) OF via paypal of ideal...de laatste kan niet bij iedere bank, maar is eigenlijk internet bankieren met directe melding naar shop dat er betaald is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer Paypal eens: http://www.paypal.nl/nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon via Pay pall zoals uit bovenstaande reactie is de meest veilige manier.Dit kan je gewoon aan je bankrekening koppelen of er geld op zetten voor betalingen.Als je je bestelde spullen niet krijgt kan je hun inschakelen om je geld terug te krijgen.Dit is door mij een veel gebruikte manier om spullen te kopen op Ebay en marktplaats.