Welke leuke online games zijn er waarbij het niet gaat om behendigheid, je niet 24 uur online moet zijn en je niet hoeft (bij) te betalen?

En ook geen poker of andere kaartspellen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

tribal wars
http://www.tribalwars.nl/
gratis, je hoefd niet 24/7 on te zijn.
astu.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kan op www.zylom.com hele leuke spelletjes spelen. keus uit veel spelletjes. Voor nog meer sites kan je ook kijken op de startpagina voor spelletjes, 1001 ! Je hoeft alleen maar een account aan te maken en in te loggen, dan kan je zolang spelen als je wil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
happy harvest op hyves
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meer dan 8000 gratis games waarbij na registratie de
score wordt bijgehouden en je nog prijzen kan winnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
facebook biedt een heleboel leuke games aan die je online in real time kunt spelen met een heleboel andere spelers. Farmtown is erg leuk, evenals frontierville, farmville en nog veel meer. Ik speel daar regelmatig spellen en het bevalt goed. De games gaan niet om behendigheid en je hoeft niet bij te betalen. Je kunt wel bijbetalen als je heel specifieke dingen wilt in de game (voorwerpen die extra luxe zijn ofzo) maar ik heb het nooit gedaan en ben in de meeste games al erg ver.