Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik kan niet meer knippen en plakken op internet, wat doe ik fout?

ik krijg dan zo'n melding van bloggen met windows live, of zoeken met google, dit wil ik niet, ik wil normaal kunnen knippen en plakken, waar verander ik dat??

Toegevoegd na 3 dagen:
en dan inderdaad het knippen en plakken met de rechter muisknop, zoals het knippen op een internetpagina, en dan plakken naar bv word, of het knippen en plakken van een marktplaatsadvertentie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kopiëren en plakken moet gewoon werken door de text te selecteren, op de rechtermuisknop te klikken en vervolgens kopiëren te kiezen. Met het toetsenbord kan d.m.v. de CTRL+C of CTRL+INSERT toetsencombinatie gekopieerd worden en met CTRL+V of SHIFT+INSERT kan er geplakt worden.

Als niets helpt voer dan de onderstaande "fix" uit om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen.
http://go.microsoft.com/?linkid=9646978
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is een nieuwe functionaliteit in Internet Explorer 8. Wanneer je een selectie maakt krijg je deze opties te zien. De oude opties zijn nog steeds beschikbaar wanneer je rechtsklikt op je selectie. Wanneer je de accelerators wilt uitschakelen kan dat volgens mij via het menu 'Extra'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hallo Alfaklaver,
ik doe het als volgt:
wanneer het plaatje op het scherm staat, druk ik op 'printscreen'
dat is de knop boven de insert rechts bovenaan.
vervolgens open ik paint, en plak ik het in de lege pagina.
vervolgens snij ik het gewenste deel er uit.
klaar!
dat uitgesneden deel kan je in word of ander programma plakken.
veel suc6.
groeten, Dré
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding