Ik heb een orginele Windows 7 Home Premium op me Vista pc gezet zonder problemen,heb hem niet geregistreerd, Kan ik deze ook nog op een laptop zetten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Officieel niet, dan had je de family-pack moeten kopen voor 3 computers. Ik weet niet of ik hier illegale dingen mag uitleggen dus ik doe het maar niet.

Technisch is het mogelijk maar het mag niet.

Je activatie is voldoende om de windows 7 te registeren niet op naam welliswaar maar op de hardeware gegevens config van je pc Dus je kan hem zeker niet zonder een nieuw serie nummer op een ander pc zetten het er op zetten lukt nog wel maar activeren niet je zult hem denk ik wel kunnen installeren met het eerste serie nummer maar bij activeren zul je een geldig ander serie nummer moeten gebruiken Het is vaak wel zo dat activeren nog wel lijkt te lukken maar bij de eerste update van je gewone pc zal de melding komen dat deze versie windows niet geldig is en ja dan moet je bellen om at weer recht te trekken het is geen goed plan zonder een geldig serie nummer op een geldig sticker. op marktplaats kan je sosm weel en lose sticker kopen maar voor windows 7 zijn die nog nauwelijks te krijgen dus kom je toch bij microsoft uit voor het aanschaffen van een serie nummer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100