Ik heb een orginele Windows 7 Home Premium op me Vista pc gezet zonder problemen,heb hem niet geregistreerd, Kan ik deze ook nog op een laptop zetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Officieel niet, dan had je de family-pack moeten kopen voor 3 computers.

Ik weet niet of ik hier illegale dingen mag uitleggen dus ik doe het maar niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Technisch is het mogelijk maar het mag niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je activatie is voldoende om de windows 7 te registeren
niet op naam welliswaar maar op de hardeware gegevens config van je pc
Dus je kan hem zeker niet zonder een nieuw serie nummer op een ander pc zetten
het er op zetten lukt nog wel maar activeren niet
je zult hem denk ik wel kunnen installeren
met het eerste serie nummer maar bij activeren zul je een geldig ander serie nummer moeten gebruiken

Het is vaak wel zo dat activeren nog wel lijkt te lukken maar bij de eerste update van je gewone pc zal de melding komen dat deze versie windows niet geldig is
en ja dan moet je bellen om at weer recht te trekken
het is geen goed plan zonder een geldig serie nummer op een geldig sticker.
op marktplaats kan je sosm weel en lose sticker kopen maar voor windows 7 zijn die nog nauwelijks te krijgen
dus kom je toch bij microsoft uit voor het aanschaffen van een serie nummer.
capthavoc