Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik de pc heb opgestart, dan staat er onderaan die balk gStart, zonder dat ik nog iets heb gedaan, hoe krijg ik dit weg?

Als ik er op klik gebeurt er helemaal niks en ik kan het ook niet weg krijgen als ik met de rechtermuisknop op 'sluiten' klik.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
787

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer eens naar je start menu te gaan, dan 'Uitvoeren...' (XP) of even te klikken in dat zoekbalkje (Vista/7). Daar typ je 'msconfig' in.

Ga naar het tabblad 'Opstarten' en kijk of daar iets van gStart tussen staat. Zo ja, kijk of er een vinkje voor staat en haal dat vinkje dan weg. Klik op 'OK'.

Kijk ook nog even in het start menu bij '(Alle) programma's' en dan bij 'Opstarten'. Als gStart hiertussen staat, verwijder je het daar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het gedaan, nu maar afwachten of het werkt

Andere antwoorden (4)

misschien kan de link je verder helpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het niet hebt kunnen vinden na het antwoord van mijn voorganger, kan ik je aanraden om even naar www.hijackfree.com te gaan, om hijack free te downloaden. Die start je en dan kan je gStart uitzetten, en je kan bij autostart in HiJack Free ook zorgen dat hij niet meer gestart word als je je computer aan zet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gstart is een programma van Garmin, de gps.
Heb je wellicht je gps op je computer aangesloten?
Probeer maar het garmin programma van je computer af te halen en dan zal de gstart.exe ook verdwijnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat gaat volgensmij automatisch als je dat programma heb geinstalleerd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding