Overklokken is het sneller laten draaien van een CPU dan waarvoor hij ontworpen was, i.e. een nominale 1Ghz processor op 1,5 GHz laten draaien...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar is dat goed of slecht wat zijn de voor en na delen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe is het goed als je op zoek bent naar een goedkope oplossing voor een snellere processor. Nadeel is dat zo'n overgeclockte cpu warmer wordt dan waarvoor hij ontwikkeld was. Dit kan de levensduur verkorten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+