black ops kopen of niet?(ps3)

quick scoping is minder geworden maar dat gaf mij altijd de kick van elke game maar de systeem in black ops en zombie mode zijn vet en split screen online ook maar ben meer een fanboy van quickscoping dus wel kopen voor 55 euro of niet?

zelf heb ik cod4 en cod modern warfare 2

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ach joh, ik heb m ook gehaald. Ik hield ook van quickscopen was een beetje verslaafd met intervention :P Maar het spel is egt vet man, cod cash verdienen werkt verslavend en je wilt tog nog levelen. Zombiemode kan je met z'n vieren spelen, als je de campaign uitgespeeld hebt (wat trouwens heel vet is) speel je een nieuw map vrij voor de zombiemode.