ik zoek een nieuwe laptop met windows 7

ik zoek een nieuwe laptop met camera, makkelijk te bedienen, windows 7. Budget: rond 600

Toegevoegd na 1 minuut:
bekend merk bijv. Acer, packard bell, sony, mac.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mac met Win7 kan niet. Ik zou het knap vinden als je dat lukt. (zonder virtualisatie)
capthavoc
13 jaar geleden
een mac voor 600 euro vind je sowieso niet
maar voor de rest moet je het zonder al teveel moeite voor elkaar moeten krijgen
ga altijd voor een intel core duo
succes

Het beste antwoord

Kijk eens rond bij de laptopshop en dan met name bij "Kies je laptop" of "Kies je netbook"

Daarna kun je al je wensen opgeven en dan blijven er een paar over. Die kun je dan ook onderling vergelijken.

Je kunt ook daar kopen maar als je beetje slim rond kijkt en browst kun je ze vast wel goedkoper krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Veel aanbiedingen zijn er op internet te vinden hieronder een link. Maar er zijn ook winkels waar je ze kunt kopen voor die prijs
13 jaar geleden
je kan een samsung R530 proberen. die heeft windows 7, heeft een camera en is wel makkelijk te bedienen. hij is 500 euro