wachtwoord laptopaccount vergeten.

het is windows 7

ik heb 1 laptopaccount.
Maar ik ben het wachtwoord vergeten. maar ik kan hem niet wijzigen, want het is de ''beheerder'' dus weet iemand wat ik moet doen? Zou ik mijn eigen laptop moeten hacken?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

via onderstaande bron zou het moeten lukken

ik heb hem gevonden op een forum waar mensen hetzelfde probleem hadden

hij is alleen wel in het engels

Toegevoegd na 1 minuut:
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/

Je download het programmatje... brand het op een cd ( ik had geen cd dus dan maar een DVD )

Boot het up... en de rest legt vanzelf wel uit...

En als je het nog niet begrijpt... op de site zelf staat een kleine tutorial...

Het is gelukt ook nog... je kan de wachtwoord veranderen... of zelfs wachtwoordLOOS maken... (is dat wel een woord... wachtwoordloos...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had ik ook op XP, even naar de computershop geweest, daar hadden ze het in 1 minuutje opgelost, was nog gratis ook.

Je moest F12 of F2 ofzo drukken tijdens het opstarten en dan kon je wachtwoorden resetten. Maar dat was XP dus zal bij windows 7 misschien niet werken