RDP (Remote Desktop)? Er schijnt zelfs een SAP-app te bestaan.. Dus feitelijk 'alles' wat je met je PC in het netwerk kan, kan je dan remote vanaf je iPone/iPad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ftp, rdp, vnc, ip camera,... Dit kan natuurlijk ook zonder VPN maar dan moet je al de poorten publiek gaan maken wat minder veilig is... Nu 1 sterk beveiligde VPN verbinding en 1 of 2 poorten voor je VPN en dat is het... Vooral bedoeld voor bedrijven vermoed ik...