Hoe doe ik het volgende:

Elke keer als ik wil inloggen op hotmail (dus niet op msn), moet ik mijn e-mail-adres opnieuw intypen als iemand anders vóór mij met zijn/haar had ingelogd.

Hoe kan ik het zo instellen dat ik gewoon uit een rijtje mijn email-adres aan kan klikken? Kost me minder tijd elke keer en is stukken makkelijker!

Hij "bewaard" wel mijn email-adres maar moet hem wel elke keer opnieuw intypen dus...

- Bij msn kan ik echter wel gewoon aanklikken dooreerst op een pijltje te drukken en de adressen tevoorschijn komen.-

Het beste antwoord

dan moet je opnieuw gaan aanmelden zoals opnieuw openen en klikken op onthoud mij gegevens,zo moet het lukken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit doet hotmail als extra beveliging, daar kan je niets aan doen.
Wat je wel zou kunnen doen is als je je aanmeld op hotmail, het vakje 'wachtwoord onthouden' aanvinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou ik niet doen, zo te lezen wordt de bewuste PC gebruikt door meer mensen dan alleen misslobe. Het lijkt me niet de bedoeling dat die andere mensen zomaar in haar mail kunnen komen.