USB apparaat word niet meer herkend... (ook niet op verschillende computers)

Ik zet altijd muziek op mijn telefoon (w580i dacht ik) met memory kaart van 2 gig, en op een gegeven moment kwam er dat het aangesloten apparaat niet meer werd herkent, en ik heb het op 3 verschillende computers getest: 1 windows xp, vista en windows 7; en ze gaven allemaal het zelfde aan en ik heb al veel geprobeerd.. misschien weet iemand iets? groetjes, SHiva

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier is een site met verschillende drivers die wellicht kunnen helpen:
http://search.4shared.com/network/search.jsp?searchName=w580+drivers&searchExtention=&searchmode=2

Je kunt ook de pcsuite installeren en dan zien of het wel werkt, hier is de link:
http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/w580i?cc=us&lc=en
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HEE! Bedankt :D, ik was al op het idee van de pcsuite te installeren, maar toen had ik de update suit gedownload; dankzij jou doet ie het weer (A) bedankt nogmaals :P echt tof

Andere antwoorden (1)

Als je zeker weet dat alle drivers goed zijn geinstalleerd kan je er bijna 100% van uit gaan dat je opslagkaart kapot is.
Het zou kunnen zijn dat er e.e.a corrupt is en dat een simpele format genoeg is.
Om te formatteren moet je echter nog wel het opslagkaartje kunnen zien in "Deze Computer".

Ga naar het icoon van de opslagkaart en klik er met je rechtermuisknop op.
Klik nu op Formatteren.
Hier krijg je de keus tussen NTFS of FAT32
Kies NTFS
Nu kan je nog "Snel formatteren" aanvinken.
Doe dat ook

Klik op Formatteren of Ok of wat er ook staat :P

LET OP:
Bij formatteren gaan alle gegevens op de opslagkaart verloren maar ik zie in dit geval geen andere optie.

Als het nou zo is dat de kaart het daarna ook niet doet is het einde oefening in mijn boekje en raad ik je aan een nieuwe te kopen.