kan een laptop met dicht scherm werken

Ik bedoel dus door een los scherm te gebruiken maar ZONDER de laptop in een docking station te moeten zetten. Als ik hem nu dichtklap gaat hij natuurlijk uit

13 jaar geleden
50.8K

Antwoorden (4)

Je hebt ergens de mogelijkheid om in te stellen wat er moet gebeuren als je de klep van je laptop dichtklapt, zoals uitschakelen, stand-by, slaapstand, of gewoon niets. Probeer eens bij je configuratiescherm naar 'Energiebeheer' te zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor dat hoefd niet, als je ( bij XP ) naar je energie beheer, hierbij kan je de funtie instellen wat de laptop moet doen als je je scherm dichtklapt.
met een extern beeldscherm en toetsenbord en muis kan je je laptop gewoon gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het is mogelijk.

Stel de laptop zo in dat deze blijft draaien als het dichtgeklapt is.

Sluit een keyboard en monitor aan de laptop. stel je laptop in en dichtklappen maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als die niet in slaapstand valt, kun je gewoon werken, moet je instellen.