mijn computer blijft lijft een liedje spelen als ik deze bijvoorbeeld heb aangeklikt in frostwire hoe krijg ik deze weer uit?

OP het moment dat ik een liedje heb aangeklikt (geldt soms ook voor bijvoorbeeld youtube) en ik sluit het programma af dan blijft het liedje doorspelen en wat ik ook doe het liedje blijft spelen steeds weer opnieuw. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan uitschakelen. Er staat zelfs geen icoontje in de menu balk onderaan waar ik iets uit kan zetten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je nog steeds een Youtube-liedje hoort (daarbij bedoel ik het liedje van het betreffende filmpje - dus niet een stuk reclame of iets dergelijks op een andere tegelijkertijd openstaande webpagina) nadat je de browser gesloten hebt, dan is er maar één reden denkbaar: de browser draait toch nog, ook al zie je onderaan geen icoonte meer op de balk.
Als dat weer gebeurt, probeer dan eens: ctrl+alt+del + taakbeheer - staat je browser daar nog steeds tussen de actieve processen?

Vroeger (op de MSX bijvoorbeeld) was het zo dat een midi-bestandje/liedje (tegenwoordig: bestand die eindigt op MID), nog bleef spelen na 't afsluiten van het programma. Maar, even aannemende dat je Windows gebruikt: onder Windows 2000 of hoger heb ik dat geloof ik nog nooit gemerkt... Daarom denk ik aan een fout in je besturingssysteem of in het betreffende programma (danwel /browser).