Als ik een domeinnaam heb bedacht, hoe zorg ik dan dat ik die kan claimen ?? en waar ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Registreren laten bij SIDN. Of bij een webhoster een hostingspakket kopen incl. domein, en die regelt de registratie van dat domein verder voor je af.

U kunt uw domeinnaam laten registreren bijv via de link. En zo zijn nog veel meer partijen, die domeinnamen registreren.

Bronnen:
http://www.domein-registreren.nl/

Eigenlijk kan dit bij elk willekeurige hostingbedrijf. Mits deze natuurlijk nog vrij is.

voor slechts de naam en gratis extras deed ik het altijd bij dootall.nl die hadden het hele DNS domeinnaam registratie voor 17,85 per jaar, sommige registreerders rekenen extra kosten voor bepaalde acties bij dootall.nl zat dat er allemaal gratis bij. Ze zijn nu over genomen door een ander bedrijf, ik was altijd zwaar tevreden over de service daar, maar ik kan je niet garanderen dat dit zo blijft. Met hosting erbij dus een plekje waar je je site kan neerzetten, heb ik goede ervaringen met hosting2go.nl je betaald daar het eerste jaar iets meer dan 30 E per jaar en daar na iets minder 28, nog wat en krijgt er berkeer en webruimte bij 3 GB tegenwoordig. Mijn probleem daar is wel dat het een beetje traag werkt. Toegevoegd na 2 minuten: geen bekeer uiteraard, bekeer is veel duurder, ik bedoelde verkeer.

www.hostnet.nl het goedkoopste

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100