Hoe kan ik een lettertype van een site downloaden en vervolgens op word gebruiken?

Ik wil op deze site: http://dephitro.pagespro-orange.fr/telechf1.htm een handschrift downloaden en dan op word gebruiken net zoals je Times New Roman gebruikt.
Hoe kan ik dit downloaden en gebruiken?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel letterype i.p.v handschrift

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Stap voor stap:
1. Klik op de naam, open de .zip file
2. Als het goed is, opent zich nu het bestand
3. Ga naar configuratiescherm
4. Klik op lettertypes
5. Kopieer het bestand uit de map van de .zip file
6. Plak hem in de map lettertypes
En klaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hai, ik weet niet met welke Word-versie of Windows-versie je werkt, maar je kunt dit meestal met een simpele druk op de downloadknop downloaden, het Zip-bstandje uitpakken en het lettertype dan opslaan in de map "fonts", welke onder de map c:/Windows staat.
(Ik werk nog met Windows XP en Word-versie 2003).
Succes!