Mijn Windows Media Player gaat sinds kort storen als ik een andere toepassing start of gebruik. W.s. een geheugenprobleem. Hoe te verhelpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je de media player opent, dan kan je onder mediabibliotheek, dat kleine driehoekje aanklikken, dan krijg je een submenu, dan even de meer opties aan klikken, dan klikken op tabblad privacy, onderaan zie je geschiedenis staan.
Probeer beiden eens op te schonen, misschien dat deze buffer erg vol zit, en je zo wat ruimte krijgt.