Kan ik Incredimail Premium kopen en betalen met iDeal i.p.v. PayPal of creditcard?

Ik wil m'n Incredimail upgraden naar Premium. Je kan echter alleen betalen met PayPal of creditcard en die heb ik allebei niet. Er is geen manier te vinden om in contact te komen met een Nederlandse helpdesk of klantenservice. Is het verstandig om PayPal te nemen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Of het direct betalen met iDeal mogelijk is, weet ik niet, wel weet ik een omweg. Je kan een online, prepaid creditcard kopen op www.3vcash.nl. Deze kan je betalen met iDeal. Vervolgens betaal je Incredimail met de prepaid creditcard. 3v is volstrikt betrouwbaar (ik gebruik het regelmatig zonder problemen) en je krijgt je creditcardgegevens direct.

Paypal is een betrouwbaar bedrijf. Zolang je zelf maar voorzichtig met je gegevens omgaat, is Paypal een prima betaalmethode. Je kunt ook je gewone bankrekening aan Paypal koppelen. Er gaat wel een aantal dagen overheen voordat dat geregeld is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100