Kan ik Incredimail Premium kopen en betalen met iDeal i.p.v. PayPal of creditcard?

Ik wil m'n Incredimail upgraden naar Premium. Je kan echter alleen betalen met PayPal of creditcard en die heb ik allebei niet. Er is geen manier te vinden om in contact te komen met een Nederlandse helpdesk of klantenservice. Is het verstandig om PayPal te nemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Betaal gewoon niet voor zulke software.
Er zijn genoeg gratis alternatieven beschikbaar. Zoals Thunderbird
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik de gratis versie van Incredimail al jaren, maar ik wilde nu een keer upgraden :-( Wat is Thunderbird?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gratis alternatief voor Incredimail.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh. Zit daar alles in wat Incredimail heeft? Mail terugkaatsen, skins etc.? Bamibal, bedankt. Ik zal me eens verdiepen in PayPal, ook met het oog op de toekomst :-D

Het beste antwoord

Of het direct betalen met iDeal mogelijk is, weet ik niet, wel weet ik een omweg.
Je kan een online, prepaid creditcard kopen op www.3vcash.nl. Deze kan je betalen met iDeal.
Vervolgens betaal je Incredimail met de prepaid creditcard.
3v is volstrikt betrouwbaar (ik gebruik het regelmatig zonder problemen) en je krijgt je creditcardgegevens direct.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is handig :-D
Ik hou het in m'n achterhoofd, bedankt! Iedereen trouwens bedankt voor de reacties :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik lees net dat je die kaarten ook gewoon kunt aanschaffen bij verkooppunten, dus als iemand niet eens Ideal gebruikt, is dit een hele goede oplossing..
Uitstekende tip, kan helaas geen duimpje nog geven..
Maar bij deze dan een +....;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik was ook erg blij toen ik dit had uitgevonden.
Op veel websites kan je gewoon niet betalen zonder creditcard.
Handig is ook dat websites niet veel kunnen frauderen met deze "kaarten", aangezien er maar een klein bedrag op staat en geen rekening aan is verbonden.
Enneh, bedankt voor de plus ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ondertussen wel een PayPal-account geopend maar ik vind het idee van een prepaid creditcard wel gaaf :-D

Andere antwoorden (1)

Paypal is een betrouwbaar bedrijf. Zolang je zelf maar voorzichtig met je gegevens omgaat, is Paypal een prima betaalmethode. Je kunt ook je gewone bankrekening aan Paypal koppelen. Er gaat wel een aantal dagen overheen voordat dat geregeld is.
bamibal